تمدید اشتراک کاربران ردیاب

مشخصات رنو ساندرو و سیستم صوتی مولتی مدیا ساندرو

تاریخ : 1400/12/14 13:17:08

مشخصات فنی رنو ساندرو

رنو ساندرو خودروی هاچ بکی است که از آذر ماه سال 1394، توسط شرکت پارس خودرو وارد بازار ایران شده است.پارس خودرو رنو ساندرو را در دو مدل دستی و اتوماتیک به بازار عرضه کرده است. سیستم انتقال قدرت مدل دستی از نوع پنج سرعته و مدل اتوماتیک این خودرو از سیستم انتقال چهار سرعت بهره می برد. حداکثر مدل های دستی این خودرو 175 و مدل اتوماتیک آن 170 کیلو متر بر ساعت می باشد. محور جلوی رنو ساندرو دارای سیستم مستقل مک فرسون با بازوی جناقی و محور عقب آن دارای سیستم تعلیق نیمه مستقل با فنر های مارپیچ می باشد. ترمز های عقب و جلوی رنو ساندرو از نوع دیسکی و کاسه ای می باشد.

 

طراحی بدنه و کابین رنو ساندرو

نمای خارجی رنو ساندرو طراحی ساده ای دارد. تقریبا در تمام بخش های بدنه ی خودرو شاهد لبه های تیز هستیم. چراغ های جلوی رنو ساندرو طراحی کشیده ای دارند و نواری به رنگ کروم آنها را به هم متصل کرده است. جلو پنجره ی ساندرو نیز مانند سایر بخش های آن طراحی ساده و هماهنگی مناسبی با سپر جلوی این خودرو دارد. تنها تفاوت های ظاهری موجود بین دو مدل دستی و اتوماتیک رنو ساندرو در رنگ آینه های جانبی، دستگیره ی درها و زه های جانبی است. در رنو ساندرو اتوماتیک، موارد یاد شده هم رنگ بدنه و در مدل دستی، این موارد به رنگ مشکی می باشد. چراغ های عمودی عقب خودرو ظاهری اسپرت به رنو ساندرو بخشیده است.

 

امکانات رفاهی رنو ساندرو

 در مورد تجهیزات رفاهی رنو ساندرو می توان  به مواردی مانند چراغ مه شکن جلو، آینه های جانبی برقی مجهز به گرم کن، سیستم صوتی مجهز به پورت USB، قفل مرکزی به همراه کنترل از راه دور و سیستم ضد سرقت اشاره کرد. از لوازم جانبی رنو ساندرو، دی وی دی فابریک رنو ساندرو می باشد. دی وی دی فابریک رنو ساندرو در دو نوع برند وستر پلاس و اسمارتک می باشد.

 

دی وی دی فابریک وستر رنو ساندرو

مانیتور رنو ساندرو با برند وستر دارای ویژگیهای زیر می باشد:

*صفحه نمایش لمسی 11 اینچ

*صفحه نمایش تمام لمسی با تاچ حرارتی

*امکان نصب جلو عقب

*قابلیت نصب برنامه های اندروید

*اتصال به اینترنت WIFI

*...

سیستم عامل نسل جدید مولتی مدیا رنو ساندرو با برند وستر پلاس از نسخه شش اندروید که در جهت استفاده در اتومبیل بهینه شده است که شامل موسیقی، نقشه و اجرای دستور صوتی فارسی در حین رانندگی و تماس تلفنی از طریق بلوتوث در اولویت سیستم عامل می باشد. مدل های جدید وستر پلاس دارای رم دو، رزلوشن  1024*600 با صفحه نمایش لمسی 11 اینچ می باشد. همچنین دی وی دی فابریک رنو ساندرو برند وستر به زبان فارسی سازگار بوده و منو و صفحه کلید فارسی به صورت پیش فرض در آن قرار دارد. روی تمام دستگاههای دی وی دی فابریک رنو ساندرو دو نوع نقشه به صورت آنلاین و آفلاین وجود دارد. علاوه بر نرم افزار موسیقی که به صورت پیش فرض در مولتی مدیا رنو ساندرو قرار دارد که می تواند موسیقی را از فلش مموری یا کارت حافظه یا حافظه داخلی پخش کند، کاربر می تواند نرم افزار های ثانویه را با کیفیت بالاتر انتخاب کند. شما می توانید بدلیل هوشمند بودن مانیتور فابریک رنو ساندرو تلوزیون را بصورت آنلاین تماشا کنید.

مولتی مدیا رنو ساندرو برند وستر دارای دو پورت USBمی باشد که توانایی پشتیبانی از یک ترابایت اطلاعات دارد.  مانیتور فابریک رنو ساندرو قابلیت اتصال مانیتور پشت سری، دوربین عقب، دوربین جلو ، دوربین 360 درجه و تلوزیون دیجیتال می باشد.

 

ایمنی رنو ساندرو

سیستم های ایمنی رنو ساندرو شامل کیسه هوای راننده، کیسه هوای سرنشین جلو به همراه سوئیچ غیر فعال سازی آن، ترمز ضد قفل ABC  به همراه توزیع الکترونیکی ترمز و کمربند ایمنی برای سرنشین های عقب است.

 

آپارات تلگرام اینستاگرام