تمدید اشتراک کاربران ردیاب

چگونه یک دی وی فابریک مناسب انتخاب کنیم؟

تاریخ : 1400/12/14 13:16:06

چگونه یک دی وی دی فابریک مناسب برای خودرو خود انتخاب کنیم؟

 

سیستم صوتی تصویری (دی وی دی فابریک یا ضبط تصویری)  وسایل نقلیه ،مسافران را در طول مسیر و تا رسیدن به مقصد سرگرم می کند. مانیتور یکی از اجزا مهم سیستم ماشین به شمار می رود. در وسایل نقلیه جدید سیستم دارای مانیتورینگ  دو گانه است که در بین مردم بسیار محبوب می باشد. بدین ترتیب مسافران حق انتخاب داشته ومی توانند برنامه مورد علاقه خود را ببینند. اگر سیستم صوتی تصویری (دی وی دی فابریک یا ضبط تصویری) در کنسول جلو نصب شود به عنوان جهت یاب نیز می تواند عمل کند. اگر به دنبال یک سیستم مناسب هستید مراحل زیر را دنبال کنید.

این مراحل عبارتند از انتخاب سیستم مورد نظر، جستجو ، خرید سیستم به صورت آنلاین و یا از فروشگاههای تخصصی و در آخر نصب آن می باشد.

 

گام اول :

 

مشخص کنید که واقعا چه می خواهید؟ صفحه نمایش کنترلی یا لمسی به شما اجازه ی گوش دادن به موسیقی ،تماشای فیلم و بازیهای کامپیوتری را می دهد. دقت داشته باشید که در هنگام خرید، سیستم صوتی تصویری (دی وی دی فابریک یا ضبط تصویری) و مانیتور با فضای ماشین مناسب باشد. تصمیم بگیرید که مانیتور را در صندلی عقب ، جلو و یا هر دو قرار دهید البته که به فضای ماشین شما نیز بستگی دارد.

 

گام دوم :

 

بهتر است برای خرید سیستم صوتی تصویری (دی وی دی فابریک یا ضبط تصویری) مورد نظر خود ، سایت های مختلفی از جمله سایت های تولید کننده ، خرده فروشی ها و یا سایت های حراجی را مورد بررسی قرار بدهید و شاید ایده ی خوبی باشد که از فروشگاههای محلی  نیز بازدید کنید. در بازدید از فروشگاه محلی می توانید سوال های خود را از مدیر فروش بپرسید.

 

گام سوم :

 

با جستجو در سایت های مختلف با ویژگی های دیگر سیستم صوتی تصویری (دی وی دی فابریک یا ضبط تصویری) آشنا می شوید. این ویژگی ها شامل سیستم جهت یابی، قابلیت انجام بازیهای ویدیوئی، قابلیت اتصال VCR به سیستم دی وی دی و غیره می باشد. امکان دارد بدلیل هزینه و فضای محدود ماشین از برخی از ویژگی ها چشم پوشی کنید بخصوص اگر بودجه ی شما محدود باشد پس در هنگام بازدید از سایت این را به خاطر داشته باشید.

 

گام چهارم : مقایسه قیمت ها

 

بعد از انتخاب چند سیستم، ابتدا بصورت پایه و سپس با اضافه کردن ویژگی هایی برای کارایی بیشتر قیمت ها را با هم مقایسه کنید. به این ترتیب تصمیم گیری برای شما راحت تر خواهد بود که چه نوع سیستم و با چه امکاناتی با بودجه و فضای ماشین شما تناسب بیشتری دارد. هم چنین باید در هنگام خرید هزینه ی نصب را در نظر بگیرید.

 

نکته :

بسیاری از فروشگاهها به طور رایگان نصب را انجام میدهند ولی بعضی از فروشگاههای آنلاین و خصوصی برای نصب هزینه ای در نظر می گیرند.

 

گام پنجم : خرید

 

گام ششم : نصب سیستم صوتی تصویری (دی وی دی فابریک یا ضبط تصویری)

 

اگر سیستم را از فروشگاههای محلی تهیه کرده باشید آنها معمولا یک بخش فنی دارند که نصب را انجام میدهند اما اگر از طریق آنلاین خریداری کرده باشید باید از یک فرد متخصص کمک بگیرید.

 

آپارات تلگرام اینستاگرام